Wat moet ik doen bij een gesprongen leiding?
Sluit indien mogelijk de hoofdkraan af en bel ons meteen. Geef aan waar het lek zich bevindt en of er elektriciteit in de buurt is. Wij begeleiden u telefonisch terwijl we onderweg zijn.
FAQ AB Service
Vind hier praktische info over spoedinterventies, lekdetectie, badkamerrenovaties en algemene werking. Staat uw vraag er niet tussen? Contacteer ons, we helpen u graag verder.
Sluit indien mogelijk de hoofdkraan af en bel ons meteen. Geef aan waar het lek zich bevindt en of er elektriciteit in de buurt is. Wij begeleiden u telefonisch terwijl we onderweg zijn.
We verhelpen waterlekken, verstopte afvoeren, wc-overlopen, cv-storingen, defecte boilers en dringende sanitairproblemen in woningen en bedrijven.
Voor nacht- en weekendinterventies rekenen we een toeslag aan. U ontvangt altijd vooraf een indicatie van de totale kostprijs.
Nee. Dankzij thermografie, akoestische detectie en vochtmetingen bepalen we meestal exact waar het lek zit zonder breekwerk. Enkel voor herstelling openen we gericht de muur of vloer.
Veel brandverzekeringen vergoeden lekdetectie en gevolgschade. Ons rapport voldoet aan de vereisten van de meeste verzekeraars.
Binnen 24 uur ontvangt u een digitaal rapport met foto's, meetdata en advies. Dit document kan u doorsturen naar uw verzekeraar of syndicus.
Ja, onze loodgieters en tegelzetters maken deel uit van het vaste team. Voor elektriciteit en maatwerkmeubilair werken we met vaste partners.
Absoluut. We houden rekening met uw gezinssituatie, beschermen vloeren en ruimen dagelijks op. U kan tijdens de renovatie thuis blijven indien er water en elektriciteit beschikbaar blijven.
We werken met overzichtelijke schijven: voorschot, tussentijdse betaling en saldo bij oplevering. Dit wordt vooraf afgesproken in de offerte.
We bedienen Antwerpen centrum, alle districten (Berchem, Deurne, Borgerhout, Merksem, Wilrijk, Hoboken) en randgemeenten zoals Brasschaat, Edegem, Schoten, Kontich en Boom.
U kan betalen via bancontact, overschrijving of cash. Bedrijven ontvangen een factuur per e-mail. Particulieren krijgen een werkbon of factuur na interventie.
Ja, we stemmen planning en communicatie af met uw architect, syndicus of aannemer zodat het project vlot verloopt.